Την επαναφορά από το 2009 των τεκμηρίων δαπανών διαβίωσης, και μάλιστα σε πιο ισχυρή μορφή, προαναγγέλλει με συνέντευξή του στο «Βήμα της Κυριακής» ο υπουργός Οικονομίας κ. Γ. Αλογοσκούφης. Μιλάει για την υιοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος καταγραφής σημαντικών δαπανών, μέσω του οποίου θα προσεγγίζεται το πραγματικό εισόδημα των φορολογουμένων και θα συγκρίνεται με το δηλούμενο εισόδημα στην Εφορία. Αν το δηλούμενο εισόδημα είναι μικρότερο εκείνου που προκύπτει από τον λογαριασμό δαπανών, θα αυξάνεται αναλόγως και θα φορολογείται αντιστοίχως.
Περισσότερα...
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
