Υπεύθυνο για τον θάνατο 10.000 ασθενών, στην τετράχρονη θητεία του στο υπουργείο Υγείας, θεωρούν τον Δημήτρη Αβραμόπουλο οι νοσοκομειακοί γιατροί της χώρας. Κάθε χρόνο 2.200 ασθενείς χάνουν τη ζωή τους εξαιτίας των 150 κλινών ΜΕΘ που παραμένουν κλειστές, υποστηρίζουν οι νοσοκομειακοί γιατροί.
Περισσότερα...
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
