DCORFU
4 Οκτ 2008
Ευτυχώς που εβρεξε στα Γιάννενα....
Αλλά δεν τσιμπάνε τα άτιμα...
Από: kafeneio.blogspot.com
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού