Κάθε εργοδότης υποχρεούται μια φορά το χρόνο και κατά το χρονικό διάστημα από 15 Σεπτεμβρίου έως 15 Νοεμβρίου να καταθέτει στην αρμόδια υπηρεσία του Σ.ΕΠ.Ε.- Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης τον ετήσιο πίνακα ωρών εργασίας του προσωπικού (Πρόγραμμα Ωρών Εργασίας) που απασχολείται στην επιχείρησή του.
Περισσότερα...
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
