8 Ιαν 2009

Κλίμα απαισιοδοξίας για την οικονομική πολιτική καταγράφει νέα δημοσκόπηση


Απαισιόδοξο για την κατάσταση στην οικονομία παραμένει το 56,2% των Ελλήνων, παρά την αλλαγή προσώπων στα ηνία του υπουργείου Οικονομικών, βάσει δημοσκόπησης της GPO για το Mega. Θετικής αποδοχής ο ανασχηματισμός από τους ψηφοφόρους της ΝΔ, μικρή η αποδοχή του από τα υπόλοιπα κόμματα.

Πιο συγκεκριμένα, στην ερώτηση για το «πώς κρίνετε την απομάκρυνση του Γ.Αλογοσκούφη από το υπουργείο Οικονομικών», το 61,3% τη χαρακτήρισε θετική ή μάλλον θετική κίνηση και το 33,4% αρνητική ή μάλλον αρνητική.

Σχετικά με την ανάληψη του υπουργείου Οικονομικών από τον Γ.Παπαθανασίου, το 53,6% απάντησε ότι η κίνηση αυτή είναι θετική ή μάλλον θετική και το 35,6% αρνητική ή μάλλον αρνητική.

Στο ενδεχόμενο που υπήρξε να αναλάβει η Ντόρα Μπακογιάννη τα ηνία του υπουργείου Οικονομικών, το 16,1% απάντησε ότι έπρεπε να γίνει κάτι τέτοιο, ενώ το 79,6% απάντησε αρνητικά σε αυτό το ενδεχόμενο.

Στην ερώτηση για το πόσο αισιόδοξοι ή απαισιόδοξοι είναι οι πολίτες από την αντικατάσταση του Γ.Αλογοσκούφη από τον Γ.Παπαθανασίου στο υπουργείο Οικονομικών, το 38,1% δήλωσε αισιόδοξο και το 56,2% απαισιόδοξο.

Στην ερώτηση εάν υπάρχουν περιθώρια αλλαγής στην οικονομική πολιτική μετά τον ανασχηματισμό, το 49,5% απάντησε πως υπάρχουν περιθώρια και το 47,9% ότι δεν υπάρχουν.

Αναφορικά με την αντικατάσταση του Ευριπίδη Στυλιανίδη από τον Αρη Σπηλιωτόπουλο στο υπουργείο Παιδείας, το 62,3% την κρίνει θετικά ή μάλλον θετικά και το 33,1% αρνητικά ή μάλλον αρνητικά.

Στην ερώτηση για το «πως κρίνετε την είσοδο του Αντώνη Σαμαρά στην κυβέρνηση», το 64,4% απάντησε θετικά ή μάλλον θετικά και το 30,5% αρνητικά ή μάλλον αρνητικά.

Τέλος, στο ερώτημα «πως κρίνετε τον πρωθυπουργό μετά τον ανασχηματισμό» το 45,5% απάντησε θετικά ή μάλλον θετικά και το 49,4% αρνητικά ή μάλλον αρνητικά.

Πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ