Αύριο Παρασκευή 9/1/2009 είναι η καταληκτική ημερομηνία για την προμήθεια του σήματος τελών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων,μοτοσικλετών,ΙΧ και ΔΧ φορτηγών,λεωφορείων κλπ.
Η ημερομηνία αυτή προήλθε μετά από παράταση.
Το ειδικό σήμα χορηγείται μόνο aπό τις Εφορίες και όσοι παραλείψουν να το προμηθευθούν μέχρι και αύριο θα πληρώσουν πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο των τελών κυκλοφορίας.
Επίσης αύριο είναι και η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών-προμηθευτών από τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες,ανεξαρτήτως ΑΦΜ.
Υπενθυμίζεται ότι οι καταστάσεις αυτές υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος TAXIS.