DCORFU
16 Ιαν 2009
Αποχαιρετιστήριο μήνυμα προς τον κ, Μπους
Κ.Μπους, ο πλανήτης σε ευχαριστεί για τα καλά που έκανες για αυτόν κατά την διάρκεια της θητείας σου:
Και σου χαρίζει και ένα δωράκι για να τον θυμάσαι:
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού