"Οι αγρότες κατόρθωσαν το ακατόρθωτο.Να κάνουν μια Ελλάδα ,μετά μάλιστα από τα όσα συνέβησαν στο πρόσφατο παρελθόν,να παρακαλάει να αμολήσουν τις κλούβες να τους μαζέψουν μέσα.
Την επόμενη φορά λοιπόν που δεν θα πουλήσω το...
εμπόρευμα μου,αν δεν μου δώσει αποζημίωση η κυβέρνηση,θα γυρνώ από χωράφι σε χωράφι να καταστρέφω τις καλλιέργειες τους.Παράλογο δεν είναι?Η δικιά τους μέθοδος γιατί είναι πιο λογική άραγε?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://troktiko.blogspot.com/2009/01/blog-post_7294.html
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
