DCORFU
16 Ιαν 2009
Ανέκδοτο: Το κοτόπουλο
Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
- Σας παρακαλώ, μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι ακόμα?
- Γιατί, τι έχει?
- Μου τρώει τις πατάτες!
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού