Ας πέρουμε παράδειγμα το χωριό μου.
Απο τους εγγεγραμένους στους εκλογικούς καταλόγους (120 ) δεν ψήφισαν 30 άτομα.
Από τα 30 άτομα οι 1ο είναι πεθαμένοι,οι 10 γέροι και γριές με κινητικά προβλήματα 5 στην Αμερική και 5 μόνο ατομα από τους παρόντες δεν πήγαν να ψηφίσουν.
Για ποια αποχή μιλάει η Νέα Δημοκρατία?
Δεν έχει καταλάβει ότι κόσμος τους έχει αηδιάσει?
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 12 δευτερόλεπτα
