«Δεν νομίζω ότι καταθέσαμε κάποια νομοθετική ρύθμιση για τα blogs. Φαντάζομαι αν την είχαμε καταθέσει θα το ήξερα», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Δικαιοσύνης Νικόλαος Δένδιας, ο οποίος επισκέφθηκε τις φυλακές Ναυπλίου.
ΣΩΠΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ...ΘΑ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ BLOGS...ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΣ;;;ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;ΠΟΥΛΑΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ BLOGGERS;;;
ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΛΑΚΩΝΙΚΟΤΑΤΗ...ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΑ BLOGS...ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ...
Πηγη: http://prezatv.blogspot.com/2009/07/blogs_31.html
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
