DCORFU

14 Σεπ 2009

"O Καραμανλής πάει σχολείο..."


. 2:29:00 π.μ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δημήτρης Βλαχόπουλος
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το Blogger.