DCORFU
24 Σεπ 2009
To debate ήταν ένα παιγνιδάκι για τον Καραμανλή.
ΠΑΡΑΤΡΙΧΑ
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού