DCORFU

2 Οκτ 2009

To ΠΑΣΟΚ εχει πρόγραμμα και το παρουσιάζει.


Το πρόγραμμα του πασοκ
. 1:06:00 π.μ.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Δημήτρης Βλαχόπουλος
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το Blogger.