Ρε φίλε!!!
Εγώ όταν γεννιέμαι είμαι μαύρος
Οταν μεγαλώνω είμαι μαύρος
Οταν κάθομαι στον ήλιο είμαι μαύρος
Οταν κρυώνω είμαι μαυρος
Οταν αρρωσταίνω είμαι μαύρος
Και όταν πεθαίνω πάλι μαύρος είμαι
Εσύ:
Οταν γεννιέσαι είσαι ροζ
Οταν μεγαλώνεις είσαι λευκός
Οταν κάθεσαι στον ήλιο είσαι κόκκινος
Οταν κρυώνεις είσαι μπλε
Οταν αρρωσταίνεις είσαι πράσινος
Και όταν πεθαίνεις είσαι γκρί
ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΕ ΛΕΣ ΕΜΕΝΑ ΕΓΧΡΩΜΟ!!!!!
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
