Ενα υπουργείο στη Νότια Κορέα θα βοηθάει τους γραφειοκράτες να βγαίνουν, να...ζευγαρώνουν και να...αναπαράγονται, συμβάλλοντας έτσι στην προσπάθεια αύξησης του αριθμού των γεννήσεων στη χώρα.
Το υπουργείο Υγείας σχεδιάζει ένα πρόγραμμα "προξενιών", σύμφωνα με το οποίο αδέσμευτοι δημόσιοι υπάλληλοι θα συναντώνται σε κοινωνικές εκδηλώσεις ελπίζοντας ότι ανάμεσα στους ανύπαντρους γραφειοκράτες - άνδρες και γυναίκες- θα συναντήσουν τον έρωτα.
Και μάλιστα το υπουργείο κάνει οργανωμένη δουλειά. Θα χωρίσει τους ανύπαντρους υπαλλήλους του σε κατηγορίες: αυτοί που είναι κατ΄επιλογήν εργένηδες και εκείνοι που είναι λόγω περιστάσεων, για να μπορεί να κάνει επιτυχημένα ζευγαρώματα...
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα
