Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πετριτή καλεί τα μέλη και γενικά ολους τους κατοίκους του Πετριτή και των γειτονικών χωριών να συμμετάσχουν στην εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώνει την Κυριακή 17 Ιαναουαρίου 2010. Η αιμοδοσία θα γίνει από την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Κέρκυρας στο αγροτικό ιατρείο Πετριτή από τις 8.30 το πρωί μέχρι τις 13.00 το μεσημέρι για την τράπεζα αίματος Πετριτή.