Συζητούσαν τρεις κότες.
Λέει η πρώτη:
-Χθες γέννησα ενα αυγό νααααα!!! και το πούλησε το αφεντικό μου 8,20 .
Λέει η δεύτερη:
-Εγώ χθές γέννησα ενα αυγό ναααααααα!!! και το πούλησε το αφεντικό μου 8,40.
Και λέει η τρίτη κότα:
-Σιγά μην κάνω εγώ τον κ...λο μου νααααααααα!!! για δυο δεκάρες.
(Αυτό το ανέκδοτο μου το ειπε ο Σπύρος από την Κέρκυρα 6 ετών).
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
