1.Δεν επενδύουμε ποτέ με δανεικά.Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται από διαχειριστές χαρτοφυλακίων συνήθως για επενδυτές υψηλού κινδύνου με την παράλληλη χρήση συμπληρωματικών επενδύσεων.
2.Θέτουμε έναν μέγιστο ποσοστό ζημίας την οποία μπορούμε να ανεχθούμε και μετά πουλάμε την μετοχή ανεξάρτητα αν "κλειδώσουμε " με ζημίες.
3.Δεν μπερδεύουμε τα κεφάλαια της χρηματιστηριακής μας επένδυσης με αυτά της εταιρίας μας και γενικά με αυτά τα κεφάλαια που χρησιμοποιούμε για την βασική επαγγελματική μας δραστηριότητα.
4.Δεν υπάρχει ασφαλέστερη πολιτική για τον μικροεπενδυτή από αυτήν του "buy and hold" (αγόρασε και κράτησε για μεγάλο χρονικό διάστημα).Η συντριπτική πλειοψηφία των μικρομετόχων είχαν μεγάλες απώλειες οταν έκαναν κινήσεις βραχυπρόθεσμης διάρκειας (trading) με η χωρίς την συνδρομή τεχνικής ανάλυσης.
5.Ακολουθούμε την οικονομική λογική που λέει,να αγοράζουμε στα χαμηλά και να πουλάμε στα υψηλά.
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 19 δευτερόλεπτα
