Την αναστολή των κινητοποιήσεών τους αποφάσισαν οι βυτιοφορείς υγρών καυσίμων της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίασής τους πριν από λίγο στο Σκαραμαγκά.
Σε δηλώσεις τους οι υπεύθυνοι της Ομοσπονδίας ανέφεραν πως αποφάσισαν με αίσθημα ευθύνης να αναστείλουν την απεργία τους, παρ' όλο, που όπως σημείωσαν, δεν είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμά της.
Παράλληλα δήλωσαν πως θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.
Τέλος, δεσμεύτηκαν ότι από αύριο το πρωί θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εφοδιαστεί ακόμη και το πιο απομακρυσμένο πρατήριο.
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 23 δευτερόλεπτα
