10 Ιαν 2009

Τουρκικές παραβιάσεις: Κρατάει χρόνια αυτή κολώνια.


Χρόνια κρατάει αυτή η κολώνια των Τουρκικών παραβιάσεων.
Αισίως φέτος έφθασα στα 50 μου και τις θυμάμαι από μικρό παιδί .Μεγάλωσα με αυτές.
Στην πραγματικότητα οι Τούρκοι όσο και αν προσπάθησαν,όσο και αν προσπαθούν δεν μπόρεσαν ούτε μπορούν να καταλάβουν μια σπιθαμή Ελληνικού εδάφους.
Το μόνο που κατόρθωσαν ήταν ,να καταλάβουν ένα μεγάλο κομάτι της Κύπρου,που έγινε με την ανοχή των ΗΠΑ αλλά και των δικών μας φασιστοειδών στοιχείων εκείνης της εποχής που κυβέρνησαν την Ελλάδα και την Κύπρο.Στην πραγματικότητα η Κύπρος τους χαρίστηκε αλλά ποτέ δεν την κατάλαβαν.Επομένως δεν μπορούν να μιλούν για κατοχή αλλά για ανοχή.
Οι Τούρκοι ποτέ δεν θα σταματήσουν να απειλούν την Ελλάδα και να παραβιάζουν τα εθνικά της σύνορα και αυτό να το βάλετε καλά στο μυαλό σας.
Οι απειλές και οι παραβιάσεις γίνονται μόνο και μόνο για να μπορέσουν οι κυβερνήσεις της Τουρκίας να αποσπάσουν τον λαό τους από τα έντονα οικονομικά προβλήματα που τον μαστίζουν.
Οι απειλές της Τουρκίας θυμίζουν κάτι αδέσποτα κοκκαλιάρικα σκυλιά,που ενώ λοιμοκτονούν από την πείνα,γαυγίζουν απειλητικά τους περαστικούς ενώ μετά βίας στέκονται στα πόδια τους.Και οι περαστικοί προσπερνούν ρίχνοντας τους ενα βλέμμα περιφρόνησης αλλά και συμπόνοιας.
Είναι αυτό που λέει ο λαός μας:
Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μ..νί χτενίζεται.
Εδώ όλος ο κόσμος προσπαθεί με κάθε τρόπο να ξεπεράσει την οικονομική κρίση,την ανεργία και όλα τα δεινά της οικονομικής ύφεσης και οι Τούρκοι ζούν στον κόσμο τους.Τρομάρα τους!!!
Ενώ δεν τους έχει μείνει άντερο από την πείνα,αναπολούν την δόξα της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.Τι σχέση έχουν οι σημερινοί τούρκοι με εκείνους τους τούρκους που δόξασαν την Οθωμανική αυτοκρατορία?Εκείνοι ήταν χορτάτοι και πολεμούσαν για την δόξα.
Και είναι τόσο κουτοί,που πιστεύουν ότι θα καταλάβουν Ελληνικά νησιά.οπως π.χ το Αγαθονήσι.
Κάθε δυο κα τρείς,βάζουν τα τουρκάκια πιλότους να καβαλάνε τα μαχητικά και αντί να κάνουν οικονομία στην κηροζίνη για να αγοράσουν μερικά τσουβάλια αλεύρι για τον λαό της ενδοχώρας που πεινάει,τα βάζουν να πετάνε πάνω από το αγαθονήσι για να δείξουν ότι είναι νταήδες.
Το μόνο που κάνουν βέβαια είναι να μην αφήνουν τα γεροντάκια του Αγαθονησίου να απολαύσουν τον μεσημεριανό τους ύπνο με τον θόρυβο που κάνουν (κατά τα άλλα τους έχουν χεσμένους τους τούρκους και τις απειλές τους) αλλά και τους δικούς μας πιλότους,που ενώ παρακολουθούν στο ΚΨΜ την τηλεόραση με την Τατιάνα και τα άλλα κουτσομπολίστικα κανάλια και απολαμβάνουν το φραπεδάκι τους,σηκώνονται βαριεστημένα για να αναχαιτήσουν τα τουρκάκια.Και αυτό συμβαίνει καθημερινά. Τους έχουν σπάσει τα αρ..δια στην κυριολεξία.
Μόνοι αυτές τις ζημιές κάνουν οι παραβιάσεις των Τούρκων.