9 Ιαν 2009

Μωρά στις αγκαλιές των νεκρών μητέρων τους



Οταν οι άνθρωποι του Ερυθρού Σταυρού έφθαναν χθες, ύστερα από τέσσερις ημέρες απαγορεύσεων, στη βομβαρδισμένη Τζεϊτούν, δεν μπορούσαν να φαντασθούν τις φρικώδεις εικόνες που θα συναντούσαν στα ερειπωμένα παλαιστινιακά σπίτια.
Παιδιά κατατρομαγμένα, πεινασμένα και ανίκανα να σταθούν στα πόδια τους δίπλα στις διαμελισμένες από τις βόμβες μητέρες τους. Στο διπλανό δωμάτιο 12 πτώματα και ένας βαριά τραυματισμένος άνδρας.

Στα 80 μέτρα ισραηλινά τεθωρακισμένα ήσαν σταθμευμένα. «Είμαστε πεπεισμένοι» σημειώνουν οι επικεφαλής της διεθνούς ανθρωπιστικής οργάνωσης «ότι οι ισραηλινές δυνάμεις είναι ενήμερες για τους ζωντανούς νεκρούς, για τα αβοήθητα βρέφη στις αγκάλες των νεκρών μητέρων τους, για τους εκατοντάδες τραυματίες που αργοπεθαίνουν, και δεν τους βοηθούν».

Το Ισραήλ καταστρατηγεί το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο, καταγγέλλουν οι γιατροί της διεθνούς ανθρωπιστικής οργάνωσης στη Γάζα και σημειώνουν ότι επί ημέρες ο ισραηλινός στρατός αρνείται τη βοήθεια στους τραυματίες.