Οι εξαγγελίες για την ενίσχυση της ρευστότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τον πρωθυπουργό,από το υπουργείο ανάπτυξης αλλά και από την διοίκηση του ΤΕΜΠΜΕ για να μπορέσουν αυτές οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αντεπεξέλθουν στα δεινά της οικονομικής κρίσης,φαίνεται οτι αποτελεί "όνειρο θερινής νύκτας" για τις χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που βρίσκονται καθημερινά σε απόγνωση,λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης ,που ανελέητα κτυπάει και την χώρα μας.
Ο Καραμανλής και το επιτελείο του,για να μπορέσουν να κρατηθούν όσο περισσότερο χρόνο μπορούν στην εξουσία και θέλοντας να εμφανίσουν την κυβέρνηση ότι ενδιαφέρεται για τους μικρομεσαίους,εκμεταλλεύθηκε το πρόγραμμα του ΤΕΜΠΜΕ.Γνωρίζοντας όμως ότι οι τράπεζες θα ήταν απρόθυμες να συμμετέχουν,φρόντισε εκ των προτέρων να τις προικοδοτήσει με 28 δις ευρώ.Προφανώς για να τις ενισχύσει ώστε να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του ΤΕΜΠΜΕ.
Την πάτησε όμως σαν αγράμματος.
Οι τράπεζες αφού τσέπωσαν τα 28 δισ και για να δείξουν σημεία καλής διαγωγής,στην αρχή δήλωσαν όλες συμμετοχή στο πρόγραμμα.
Σήμερα όμως αποδεικνύεται ότι οι τράπεζες είναι απρόθυμες στην πραγματικότητα να συμμετάσχουν στο προγραμμα.Βασικά απωθούν τον μικρομεσαίο με την αιτιολογία ότι αυτά που λέει η κυβέρνηση είναι φύκια.Οτι το πρόγραμμα δεν θα υλοποιηθεί.
Και όταν τις ρωτάς γιατί?
Προβάλλουν έναν όρο της σύμβασης,που δεν τους αρέσει:
Όταν το ποσοστό καταγγελίας / κατάπτωσης είναι άνω του 7% ανά τράπεζα, η ΤΕΜΠΜΕ ΑΕ διατηρεί το δικαίωμα διακοπής εφεξής της συνεργασίας.
