Δυο αλλοδαποί κρατούμενοι για κλοπές απέδρασαν στη 1 το μεσημέρι από το κτίριο 9, των Δικαστηρίων της πρώην Ευελπίδων.
Πρόκειται για έναν υπήκοο Γεωργίας και έναν υπήκοο Καζακστάν, οι οποίοι είχαν συλληφθεί για κλοπή 169 ευρώ από σουπερμάρκετ.
Σήμερα οδηγήθηκαν ενώπιον της δικαιοσύνης, συνοδευόμενοι από αστυνομικούς της υπηρεσίας που τους συνέλαβε, αλλά διέφυγαν της προσοχής τους και απέδρασαν.
ΟΙ δυο δραπέτες αναζητούνται, ενώ σε βάρος των αστυνομικών συνοδών διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση.
Ακόμη και από τα δικαστήρια σε ξέφυγαν?????????
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
