Κακώς, κατά τη γνώμη του γράφοντα, χρησιμοποιείται ο όρος "τέως" για τον Κωνσταντίνο Γλύγκσμπουργκ. Τέως Βασιλέας των Ελλήνων δεν υπάρχει, εφόσον δεν υπάρχει νυν βασιλέας. Τέως πρόεδρος της Δημοκρατίας υπάρχει. Ο Κωνσταντίνος δεν είναι τέως, είναι έκπτωτος. Για να μην τα μπερδεύουμε, δηλαδή!
Σχόλιο από τα ¨"ΧΑΝΙΩΤΙΚΑ ΝΕΑ"
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
