ΑΔΕΞΙΟΙ...ΔΕΞΙΟΙ. Στην βιάσυνη τους να κάνουν τα εγκαίνια του νεου Νοσοκομείου Κερκύρας μια εβδομάδα πρίν τις εκλογές, κοιτάχτε την ορθογραφία στην μαρμάρινη πλάκα εγκαινίων που τοποθέτησαν.Οι σύχρονοι Μαυρογιαλούροι (Δένδιας-Αβραμόπουλος) εγκαινίασαν ένα Νοσοκομείο που θα μπορεί να λειτουργήσει "σύμφωνα με τις δηλώσεις τους" μετά από τουλάχιστον 3 μήνες(κάντε κλίκ στην εικόνα να μεγαλώσει)..listonplace
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
