«Σας ζητάω συγγνώμη και ως ΚΚΕ,αλλά και προσωπικά, που θα πάρουμε μέρος σε αυτή την τηλεαναμέτρηση. Δεν καταφέραμε, παρ' όλες τις πιέσεις που ασκήσαμε σαν κόμμα, να πετύχουμε έναν διάλογο με σεβασμό προς τον κόσμο. Η τηλεαναμέτρηση δεν είναι η μάχη των μαχών, αλλά αν δεν πάρουμε μέρος μέχρι τις 4 του Οκτώβρη, αυτό που θα συζητούν θα είναι αν το ΚΚΕ έκανε σωστά ή όχι», είπε η Αλέκα Παπαρήγα η οποία επισκέφθηκε την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία.
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα
