Τον Ιούλιο του 2011 θα εφαρμοστεί η ρύθμιση για την καταβολή του ΦΠΑ σε δόσεις όπως μεταδίδει το αθηναϊκό πρακτορείο. Πρόκειται για τη ρύθμιση που είχε καταργήσει το υπουργείο Οικονομικών και τώρα την επαναφέρει.
Αναμένεται η σχετική διάταξη να περιλαμβάνεται στο επερχόμενο φορολογικό νομοσχέδιο και θα προβλέπει ότι το 40% του ΦΠΑ θα πληρώνεται με την υποβολή της περιοδικής δήλωσης και το υπόλοιπο ποσό σε δύο ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
