Οι μισθοί στην Ελλάδα πρέπει να μειωθούν για να αποκατασταθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, δήλωσε ο Υφυπουργός Οικονομικών της Γερμανίας κ. Γιεργκ Aσμουσεν. Μιλώντας χθες βράδυ σε συνέδριο του πρακτορείου Bloomberg για το δημόσιο χρέος της Ευρώπης στη Νέα Υόρκη, ο κ. Aσμουσεν είπε ότι η Ελλάδα "σπατάλησε" την ανταγωνιστικότητά της τα τελευταία 10-15 χρόνια, "αφού έχασε το μονοπώλιό της ως το πιο προχωρημένο φυλάκιο της ΕΕ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
"Η μοναδική συγκυρία που είχε η Ελλάδα στο παρελθόν δεν υπάρχει πλέον και τώρα πρέπει να ορίσει ξανά τι πρέπει να κάνει για να έχει ανάπτυξη, επειδή μόνο με τη δημοσιονομική λιτότητα δεν μπορεί να βγει από την κατάσταση που είναι", είπε ο Γερμανός Υφυπουργός, προσθέτοντας ότι "εκ των πραγμάτων χρειάζεται ένα είδος εσωτερικής υποτίμησης, αρχίζοντας με την πολιτική μισθών".
Εξηγώντας το πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής που εφαρμόζει η Ελλάδα, ο κ. Aσμουσεν είπε: "Το ελληνικό πρόγραμμα είναι πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο σε δύο πυλώνες, πρώτον στην αποκατάσταση της δημοσιονομικής τάξης και δεύτερον, που είναι πιο δύσκολο, στον επανακαθορισμό των προτάσεων για το τι μπορεί να πουλήσει η Ελλάδα".
Συνεχίζοντας, ο κ. Aσμουσεν είπε ότι "η Ελλάδα μπορεί να απελευθερώσει τις αγορές και τα δίκτυα της και να ιδιωτικοποιήσει μεγάλες κρατικές επιχειρήσεις", προσθέτοντας ότι "πρέπει να προσέξει το κόστος εργασίας, κάτι που είναι δύσκολο σε μία νομισματική ένωση, αλλά όχι αδύνατο".
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
