8 Ιαν 2009

"Καρφί" Αλογοσκούφη προς τους Υπουργούς.



Ο απερχόμενος "τσάρος" της Οικονομίας μας Γ.Αλογοσκούφης έριξε το "καρφί" του η μάλλον την κακία του κατά την ομιλία του στην τελετή της παράδοσης του Υπουργείου.
Συγκεκριμένα είπε:
"Αλλος ξοδεύει και άλλος πληρώνει".
Βέβαια θα ήθελε να το πεί με την λαική έφραση,δηλαδή " άλλος γα..άει και άλλος πληρώνει" αν ήταν μόνοι τους και δεν ήταν παρούσες οι κάμερες,αλλά τέλος πάντων όλοι κατάλαβαν πως ήθελε να το πεί και τι εννούσε.
Εννούσε ότι οι Υπουργοί κατά τα χρόνια της θητείας του ήταν ζητιάνοι και σπάταλοι.Συνέχεια ζητούσαν λεφτά για να τα σπαταλήσουν σε ελεημοσύνες στον Ελληνικό λαό,με αποτέλεσμα να τον φέρνουν συνέχεια σε δύσκολη θέση.Αντί να ζητάνε λεφτά από τον Ελληνικό λαό για να γεμίζει ο δημόσιος κουρβανάς και να αισθάνεται αυτός επιτυχημένος υπουργός,αυτοί οι παλιουπουργοί άδειαζαν τον δημόσιο κουρβανά για να τα δώσουν στους ζητιάνους Ελληνες.
Ορίστε μας!!!
Αυτοί οι υπουργοί δεν είναι ικανοί να κάνουν και διπλωματία.Επρεπε να ακολουθήσουν την δική του τακτική:
Να φαίνονται ότι δίνουν αλλά μετά να τα ξαναπαίρνουν με τρόπο.Οπως έκανε αυτός με το τριχίλιαρο των πυρόπληκτων.Αμέσως μετά τις φωτιές μοίραζε αφειδώς τριχίλιαρα σε όλους ,χωρίς κανένα έλεγχο και όλοι έλεγαν ΝΑ Ο ΠΟΝΟΨΥΧΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ.
Μετά από ένα χρόνο που ξεχάστηκαν οι φωτιές,τους τα ξαναπήρε με τον τρόπο του.Καλά που δεν τους έβαλε και φυλακή για να αποδείξει ότι καλώς τα ξαναζήτησε.Να κάνουν το σταυρό τους και να μην το πούν ούτε του παπά.