Από το 2010 η υποχρεωτική κατάταξη των εφέδρων οπλιτών θα γίνεται μόνο στον στρατό ξηράς.
Το ναυτικό και η αεροπορία θα στελεχώνονται μόνο από επαγγελματίες και δεν θα κατατάσσονται στα σώματα αυτά έφεδροι και έτσι από το 2010 θα σταματήσει η υποχρεωρική κατάταξη.
Ολοι θα κατατάσσονται υποχρεωτικά στον στρατό ξηράς.
Αυτό τουλάχιστον ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Εθνικής Αμυνας κ.Μειμαράκης σε συνέντευξη του στην ΝΕΤ.
Που σημαίνει τι?
Τις αγγαρείες (καθάρισμα πατατών,σκοπιές,θαλαμοφύλακες και λοιπό υπηρετικό προσωπικό) της αεροπορίας και του ναυτικού θα τις διεκπεραιώνουν οι έφεδροι του στρατού ξηράς,γιατί το προσωπικό αυτών των σωμάτων είναι επαγγελματίες και τηρείται ωράριο εργασίας.
Επομένως οι στρατιώτες του στρατού ξηράς,οι υπηρέτες,θα κάνουν τα θελήματα όλων των σωμάτων.
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
