Mετά από εξετάσεις στον ΑΣΕΠ ,προσλαμβάνεται κάποιος σαν δημόσιος υπάλληλος και την πρώτη ημέρα που ανέλαβε δουλειά, πηγαίνει να παρουσιασθεί στον προιστάμενο του.
Μετά από αρκετή συζήτηση ο προιστάμενος του λέει.
- Τα προσόντα σου είναι εξαιρετικά! Συγχαρητήρια για την πρόσληψη σου και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μια άψογη συνεργασία.
- Ξέρετε, λεει ο υποψήφιος, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα μόνο.
- Τι πρόβλημα; ρωτάει ο προιστάμενος.
- Να, ξέρετε, δεν έχω αρχ*δια!!
- Κανένα πρόβλημα, απλά θα έρχεσαι 3 ώρες αργότερα απο τους υπόλοιπους. Ενώ οι άλλοι θα έρχονται στις 7.30, εσύ θα έρχεσαι στις 10.30
- Εντάξει, να το κάνω, λέει ο ενδιαφερόμενος. Αλλά γιατί;
- Εμείς εδώ από τις 7.30 μέχρι τις 10.30 τα ξύνουμε, εσύ τι θα κάνεις; ..........!!!!!!!!!!!!!!!!!
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
