748 εκ.ευρώ πλήρωσαν οι Ελληνες το 2008 για μίζες.
Την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα δημόσια νοσοκομεία.
Την δεύτερη οι πολεοδομίες και την
τρίτη θέση οι εφορίες.
Και σε ανώτερα!!!
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
