ΠΑΕΙ και ΑΥΤΟ ..ΑΠΕΤΥΧΕ....Τέλος στα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία στο
ΕΣΥ – Γιατί το πρόγραμμα δεν πέτυχε τους στόχους του
-
*Τη λήξη του προγράμματος των δωρεάν απογευματινών χειρουργείων στο ΕΣΥ
στις 30 Ιουνίου, ανακοίνωσε ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας
(ΕΟΠΥ...
Πριν από 4 ώρες
