Πριν από λίγο το Νομαρχιακό Συμβούλιο της Νομαρχίας Αθηνών απεφάσισε να μην ανοίξουν τα καταστήματα της Αθήνας την κυριακή 28-12-2008.
Οσοι καταστηματάρχες δεν υπακούσουν στην απόφαση της νομαρχίας και ανοίξουν σύμφωνα με τις οδηγίες των συλλόγων τους θα υποστούν τις νόμιμες κυρώσεις που προβλέπονται,δήλωσαν οι υπεύθυνοι της Νομαρχίας.
Το σκεφτικό της απόφασης στηρίχθηκε στην μη συναίνεση μεταξύ των εμπόρων και των εργαζομένων για το άνοιγμα των καταστημάτων την κυριακή 28-12-2008.
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
