Στροφή 180 μοιρών έκανε η Νομαρχία της Αθήνας και με προσωπική απόφαση του νομάρχη Γιάννη Σγουρού αποφάσισε χθες το μεσημέρι να επιτρέψει τη λειτουργία των καταστημάτων αύριο, τελευταία Κυριακή του χρόνου, ειδικά για τα μαγαζιά του Δήμου Αθηναίων, που επλήγησαν σε μεγάλο βαθμό από τα επεισόδια των τελευταίων ημερών.
Την ευκαιρία να τονώσουν την αγοραστική κίνηση στο κέντρο της Αθήνας ζητούσαν οι έμποροι. Η Νομαρχία αρχικώς αρνήθηκε να επιτρέψει τη λειτουργία των καταστημάτων, βασιζόμενη στην αντίδραση των εργαζομένων.
Ωστόσο, μετά την παρέμβαση του ΠΑΣΟΚ και την έντονη αντίδραση του Εμπορικού Συλλόγου, ο αντινομάρχης Χ. Πασβαντίδης υπαναχώρησε. Τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά αύριο μόνο στον Δήμο της Αθήνας .
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
