Χάσαμε τον Αλαβάνο και τον Τσίπρα αυτές τις χαλεπές ημέρες για την δημοκρατία μας.
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Που να είναι άραγε?
Μελετούν τις δημοσκοπήσεις και καταστρώνουν τα σχέδια δράσης της εκλογικής τους βάσης?
Ακόμη και η Παπαρήγα είπε να σταματήσουν να χαιδεύουν τα αυτιά των κουκουλοφόρων.
Αυτοί πάντως έχουν εξαφανισθεί.Κάπου -κάπου βγάινουν από το καβούκι τους να πετάξουν μια μαλακία και ξαναμπαίνουν πάλι σε αυτό.
Βρε αθεοφόβοι δεν πάτε να παίξετε κανένα τέννις στο κλαμπ της Εκάλης και να μας αφήσετε ήσυχους??
Αφήστε βρε τον λαό να ζήσει μέσα στην κακομοιριά του και μην τον ενοχλείτε για να κάνετε το κέφι σας.
Πηγαίνετε να παίξετε αλλού.
Αφήστε τα παιδάκια ήσυχα.
Κοτζάμ μαντράχαλοι να παίζετε με τα παιδάκια.
Ντροπή σας!!!!
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
