Μην ανησυχείτε.Αν δεν ανακοινωθεί σήμερα πιστεύω ότι την παρασκευή θα ανακοινωθεί και θα είναι μέχρι τις 31 Ιανουαρίου.
Μην αγχώνεστε και προσπαθείστε να περάσετε ένα υπέροχο βράδυ πρωτοχρονιάς.
Απλά όπως έγραψα και σε προηγούμενη ανάρτηση παίζουν και προσπαθούν να ικανοποιήσουν τα σαδιστικά ένστικτα τους με την αγωνία και το άγχος του Ελληνα πολίτη.
Οταν βαρεθούν το παιγνίδι τους θα δείτε ότι θα δώσουν παράταση.
Εξάλλου δεν τους παίρνει και διαφορετικά.Εκτός αν θέλουν να κάνουν χαρακίρι.
Βρε...μπας και είναι μαζόχες και όχι σαδιστές?
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
