Η απορία μου είναι η εξής:
Ποιο είναι το έπαθλο για τον νικητή?
Καμμία υπεπολυτελή λιμουζίνα?Καμμία πολυτελή βίλλα η κάμποσα εκατομύρια ευρώ?
Γιατί αν το έπαθλο είναι ποιος θα βγεί ο μεγαλύτερος όλων των εποχών.δεν χρειάζεται.
Και οι εννιά ήταν και είναι μεγαλύτεροι όλων των εποχών.
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
