Αναφορικά με την απόδραση, ο κ. Δένδιας είπε: «Το γεγονός ότι δεν παραιτήθηκα δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πολιτική ευθύνη. Βεβαίως, υπάρχει πολιτική ευθύνη και βεβαίως την έχει ο ομιλών την πολιτική ευθύνη. Την καταλόγισε στους άμεσους συνεργάτες του ως έκρινε και εάν έκρινε ότι την είχε και ο ίδιος στο βαθμό που έπρεπε, σας διαβεβαιώ ότι θα παραιτείτο. Και αυτό οφείλει να κάνει κάθε υπουργός».
Ετσι απλά!!!
Αναγνωρίζει μεν ότι έχει την πολιτική ευθύνη, αλλά την απέταξε από πάνω του καταλογίζοντας την στους άμεσους συνεργάτες του και όλα καλά και ώραία.
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
