Συνέβη στο Ισραήλ.
Αραβας έπεσε κατά λάθος σε ναρκοπέδιο και τραυματίσθηκε.
Εσπευσαν διασώστες με ελικόπτερο,τον έβαλαν σε φορείο και τον ανέβαζαν στο ελικόπτερο που αιωρούνταν.
Και τι νομίζετε ότι έγινε?
Μόλις ήταν έτοιμοι οι διασώστες από το ελικόπτερο να πιάσουν το φορείο και να το βάλουν μέσα,σπάσανε οι ιμάντες και βρέθηκε στο έδαφος από ύψος 70 μέτρων.Ο θάνατος του ήταν ακαριαίος.
Εδώ κολλάει η λαική παροιμία:
Αν έχεις τύχη...διάβαινε..
Διπλή βάρδια στη Νέα Μεσημβρία [εικόνες]
-
*Καλοκαιρινή προετοιμασία και διπλές προπονήσεις είναι έννοιες ταυτόσημες.
Η πρώτη λοιπόν διπλή προπόνηση της σεζόν, ήρθε μόλις της δεύτερη μέρα κι
ήταν ...
Πριν από 6 δευτερόλεπτα
