Οταν είστε πεινασμένοι,μην πηγαίνετε ποτέ στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσετε τα τρόφιμα του σπιτιού.Σε αντίθετη περίπτωση θα πληρώσετε περίπου 20% παραπάνω αφού θα αγοράσετε τρόφιμα που δεν τα έχετε ανάγκη και θα παραμένουν στο ψυγείο η στα ντουλάπια της κουζίνας σας.
Και αυτό γιατί όταν είστε πεινασμένοι, την αγορά των τροφίμων δεν την κάνει η λογική του μυαλού σας αλλά ο παραλογισμός της πείνας σας που δρά ανεξέλεγκτα.
Και όλο και θα έχετε κάτι τσιμπήσει στα ειδικά καφέ που διαθέτουν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ,οπότε τα επιπλέον τρόφιμα θα σας μείνουν αμανάτι,αφού θα έχει κορεσθεί η πείνα σας.
Επομένως την επόμενη φορά που θα θελήσετε να προμηθευτείτε τα τρόφιμα σας από τα σούπερ μάρκετ,φροντίστε να το κάνετε μετά από ένα καλό μεσημεριανό γεύμα.Δηλαδή το απόγευμα.
Αν θέλετε να ψωνίσετε πριν το μεσημεριανό γέυμα,φροντίστε να έχετε φάει ένα καλό πρωινό.
Δεν λέω μετά από ένα καλό δείπνο,γιατί τότε τα σούπερ μάρκετ θα έχουν κλείσει,αφού το δείπνο των Ελλήνων αρχίζει μετά τις 9 μ.μ.
«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του και το Χ ΓΕΛΑΕΙ
-
*Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα
Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.*
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
