Ενα υπουργείο στη Νότια Κορέα θα βοηθάει τους γραφειοκράτες να βγαίνουν, να...ζευγαρώνουν και να...αναπαράγονται, συμβάλλοντας έτσι στην προσπάθεια αύξησης του αριθμού των γεννήσεων στη χώρα.
Το υπουργείο Υγείας σχεδιάζει ένα πρόγραμμα "προξενιών", σύμφωνα με το οποίο αδέσμευτοι δημόσιοι υπάλληλοι θα συναντώνται σε κοινωνικές εκδηλώσεις ελπίζοντας ότι ανάμεσα στους ανύπαντρους γραφειοκράτες - άνδρες και γυναίκες- θα συναντήσουν τον έρωτα.
Και μάλιστα το υπουργείο κάνει οργανωμένη δουλειά. Θα χωρίσει τους ανύπαντρους υπαλλήλους του σε κατηγορίες: αυτοί που είναι κατ΄επιλογήν εργένηδες και εκείνοι που είναι λόγω περιστάσεων, για να μπορεί να κάνει επιτυχημένα ζευγαρώματα...
Κυριάκο Μητσοτάκη έγινες υπάλληλος του καρτέλ ενέργειας
-
Μία από τις πιο σοβαρές στρεβλώσεις στην ευρωπαϊκή αγορά ενέργειας
εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, με τους
Έλληνες ΔΙΑΒ...
Πριν από 4 ώρες




