12 Δεκ 2008

E-mail ενος αναγνώστη του blog μου σχετικά με τον Αγιο Σπυρίδωνα.

Ενας αναγνώστης του blog μου, μου έστειλε e-mail και με παρακάλεσε να το αναρτήσω.Είναι σχετικό με την ανάρτηση μου για τον Αγιο Σπυρίδωνα.
Το e-mail:
Πλαστουργος Διονυσιος 12-12-2008

Θα θελα να να αναφερθω σε ενα γεγονος - "θαυμα"σημερα 12/12/2008 του Αγιου Θαυματουργου Σπυριδωνα, προσκυνω τα αγια λειψανα του και μετανοο για τον Βιο μου!!!Για μενα παντως ειναι ενα θαυμα...Καταρχας θα θελα να αναφερω πως ειμαι στρατιωτικος στο επαγγελμα(ΕΠ.ΟΠ)μιας και εγινε στην δουλεια μου.Εχω 6 χρονια στο στρατευμα δοξα το Θεο!Παρολα της δυσκολιες,ειναι μια δουλεια που ειναι σταθερη...!Ειμαι 27 Χρ ανυπαντρος και ελπιζω πως ο παναγαθος Θεος θα βρει και σε μενα την καταληλλη κοπελλα ,Πανω απ' ολα χριστιανη!!

Ας μπω στο Θεμα ομως μιας και αφτα ηταν καποια αναφορικα στχοιχεια για μενα!Στην δουλεια μου φετος πηρα την πρωτη μεταθεση με την βοηθεια του θεου απο την παραμεθωριο που ημουν 5 χρονια και ηρθα στην Αθηνα.Στην αρχη οταν πηγα οπως σε ολα σχεδον της δουλειες στο δημοσιο και ειδικα στο στρατο,οταν πας μια νεα μεταθεση και ας εχεις καποια χρονια στην "πλατη" σου εισαι "Νεος" σε οτι αφωρα στο περιβαλλον εργασιας σου...!Ο διοικητης μου βεβαια εξαιρετος Ανθρωπος...πανω απ' ολα και μετα επαγγελματιας στρατιωτικος!!!Αυτο βεβαια σπανιο στο στρατο...για οποιους γνωριζουν...πως ειναι τα πραγματα!Στην αρχη μου ειχε θεσει χρεη γενικα καθηκωντα...κατι που δεν ειναι καλο στο στρατο και ειδικα για στελεχος το οποιο λογιζωμε και εγω!Δηλαδη κατι σαν τελεφταιος θα λεγα(φανταρος)!Βεβαια αφτο ειχε γινει οχι απο δικη του βουληση ολοκληρωτικα ...Αλλα απο καποιους αλλους "συναδελφους" θα μπορουσα να πω οι οπιοι για λογους που και εγω ακομα ψαχνο μεσα μου να βρω με διασυραν ηθικα πανω απ' ολα αλλα και επαγγελματικα!Λες και ημουνα ο χειροτερος,ο τεμπελης, ο αχρειστος, και ολα αφτα τα κοσμητικα επιθετα τα οποια δεν αντιστοιχουσαν σε μενα συμφωνα και με αλλους διοικητες στο βιο μου ουτε στο 1/1000 πουθενα!!!Αλλα καταλαβα απο νωρις οτι υπηρχε φθονος και φοβηθηκαν μην χασουν την ευνοια του διοικητη που οπως σας ανεφερα ποιο πανω ο ανθρωπος χιλιοι του χρονοι δεν ανακατεβετε με τιποτα απ ολα αφτα...που θα μπορουσε ανετα να μας κανει την ζωη "ποδηλατο" αλλα μας λεει στην κυριολεξια πως με νοιαζει εσεις να ησασται πανω απ' ολα καλα και μετα η δουλεια...!!!Ειχα φτασει στο Αμην μεσα μου να μου συμβαινει αφτο το πραγμα αφου στομα ειχα και μιλια δεν ειχα τοσος φθονος αλλα και τοση κακια; Αχ ειπα μεσα μου Χριστε μου παναγια μου βοηθηστε μου διασυρουν το ονομα μου σαν να ειμαι ο χειροτερος εγκληματιας..!!Αλλα καταλαβα πολλυ νωρις οτι αφτο δεν ειναι ετσι απλο το Θεμα αλλα ειναι περα απο της δυναμεις της ανθρωπινες....!Κατι αλλο υποκινουσε τοσο σφοδρα και με λυσσα αφτες της καρδιες - στοματα...!!!Ποιος αλλος απο τον φθονερο,αιμοβορο και ανθρωποφαγο τερας των ψυχων μας, Διαβολο που υποκινει με μεγαλη μαεστρια και υπομονη ολα τα βρωμερα νηματα για να πληξει τους ανθρωπους που πανε οσο μπορουνε η προσπαθουν με την Αγια Τριαδα και ειδικα στην αρχη για να τους "ριξει σταχτη στα ματια" και να παρεκλυνουν της πορειας τους..!!!Σημειωτεο οτι τον Οκτωμβριο αρχες πηγα στο Αγιο Ορος για δευτερη φορα στην ζωη μου στη φιλοθεου που εχω συμβουλατωρα αλλα πανω απ' ολα Πνευματικο τον Γερωντα Ισιδωρο την Ευχη σου Γερωντα να εχουμε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ ΟΦΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ!!!Τελικα δεν την αντεξε αφτην την ραγδαια αλλαγη-εξελιξη μεσα μου και αρχησε πολεμο!!Να με χασει δα ετσι εφκολα..; Δεν ειναι στα σχεδια του και μηχανευετε ενα σωρο "βρωμικα" τεχνασματα!!!Σημερα που σας γραφω ειχα την πρωτη μου "νικη" αν επιτρεψει ο Κυριος και αλλες δοκιμασιες...Με την βοηθεια πανω απ'ολα του Θεου, και του Αγιου Σπυριδωνα μιας και σημερα ειναι χαρη του σ ' αυτον το λογιζω το θαυμα!!!Σ' ευχαριστω Αγιε μου μεσα απο τα φυλλα της καρδιας μου και απ' ολο μου το ειναι!!!Μην σας τα πολυλογο' ενω ακουγα μεσα απο τα ακουστικα(handsfree) του κινητου μου τηλεφωνου, το: ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΩΝ ΜΕ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ απο τα αγειασμενα χειλη του Γερωντα Εφραιμ καθηγουμενου της Ι.Μ Αγ Φιλοθεου Αγ Ορους, τον Υποτακτικο του μεγαλου ασκητου και σπηλαιωτου Αγιου Γερωντα ΙΩΣΗΦ ,Την Ευχη του να εχουμε!!! Μια δυναμη με ωοθησε και Αποφασησα να μπω στο Γραφειο του διοικητου μου να του εξηγησω πως εχουνε τα Πραγματα!!Οταν πραγματικα αφου ενεργησε η προσευχη πρωτα απ΄ολα μεσα αλλα και εξω μου!! Με πονο ψυχης του ελεγα πως δεν ημουν ποτε τετοιος ανθρωπος που με παρομοιαζαν η συναδελφοι μου, Οσο και να του ειχαν κανει πλυση εγκεφαλου μιας που ηταν διπλα τα γραφεια τους απο το δικο του...!Κατι σαν Θεικη "ΑΥΡΑ" θα μπορουσα να πω περασε απο μεσα του...και μου ειπε¨<<εισαι πραγματι καλο παιδι>>!!Απο εδω και σημερα θα σε βαλω στο 2ο δευτερο - 3ο γραφειο εινα μαζι αφτα τα δυο,βοηθω ενος πολυ καλου ανθρωπου Λοχαγου στο βαθμο ο οποιος και αφτος ειχε ακουσει λογια ανυποστατα και οταν του ειπε ο διοικητης <<πως ο Διονυσης απο εδω και σημερα θα ειναι μαζι σου>> καταλαβε και αυτος το "παιχνιδι" κυριολεκτικα που παιζοταν στης πλατες μου...!!Ας ειναι απο σημερα και περα η ζωη ολων μας εκει:αγνη,τιμια,δικαια αλλα πανω απ' ολα με χριστο εκει στην δουλεια μου ωστε να βγαζουμε "τα προς το ζην" και να πορευομεθα ολοι/ες εν Κυριο παντα στην πικρη αλλα και γεματη θλιψεις ζωη και τον λιγων χαρουμενων στιγμων(προσκερων)!!!

Παρακαλω θα θελα να Αναρτησετε αυτο το ταπεινο και γεματο συντακτικα και ορθογραφικα λαθη κειμενο για τονωση ποιο πολυ των ΝΕΩΝ στην εποχη μας!!!

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΣΩΝ ΜΕ