7 Μαρ 2010

Διάγγελμα Εθνικής Ενότητας.

OK, πείστηκα. Θα πληρώσω κι εγώ αυτό που μου αναλογεί. Ούτε ευρώ παραπάνω όμως.

Βεβαίως, θα περιμένω να έρθει η σειρά μου. Πριν από μένα θα πρέπει να πληρώσουν οι τράπεζες, οι εκκλησίες (μαζί με τα μοναστήρια), τα κανάλια και τα εκδοτικά συγκροτήματα, οι κατασκευαστικές κοινοπραξίες, οι εφοπλιστές, οι μεγαλοβιομήχανοι, οι μεγαλογιατροί, οι μεγαλοαεριτζήδες, οι δισκογραφικές και τα σκυλάδικα. Και γενικά όσοι έχουν κερδοσκοπήσει αισχρά για να πλουτίσουν, παίρνοντας λεφτά πάνω ή κάτω από το τραπέζι.

Σε περίπτωση που (λέμε τώρα) κάποιος έχει χρηματιστηριακή εταιρεία, πάρει με αδιαφανείς διαδικασίες τα λεφτά των ασφαλιστικών ταμείων, τα παίξει, τα χάσει και μετά ισχυρίζεται ότι δεν έχει να πληρώσει, αντί να του σβήσουμε τα 5,5 δισεκατομμύρια χρέος καλό θα ήταν να τον βάλουμε στη φυλακή μαζί με όλους τους εμπλεκόμενους και να δημεύσουμε τα περιουσιακά τους στοιχεία μέχρι οδοντόβουρτσας.

Α, και πριν πληρώσω εγώ, θα σιγουρευτώ ότι έχουν περικοπεί δραστικά οι άχρηστες εξοπλιστικές δαπάνες, οι προμήθειες δακρυγόνων και οι αστακοί στις δεξιώσεις.

Μέχρι τότε όμως, θα πάρετε τα αρ..δια μου.