11 Νοε 2008

Προσοχή στις τράπεζες-Διαβάστε τι έπαθε


"Προσπαθώντας χθες να αγοράσω κάτι με την πιστωτική μου κάρτα διαπίστωσα ότι είναι υπερχρεωμένη. Κάλεσα την αρμόδια υπηρεσία όπου με έκπληξη πληροφορήθηκα για 2 αγορές σε χώρα του εξωτερικού συνολικού ύψους περίπου 3000 ευρώ σε μια μέρα και συγκεκριμένα στις 5/11. Αναρωτιέμαι, είναι δυνατό να μου χρεώνει κάποιος την κάρτα με τόσα χρήματα όταν το πιστωτικό μου όριο είναι μόλις 2200 ευρώ? Είναι δυνατό να βλέπουν μια αγορά 2300 ευρώ (έχει ήδη ξεπεραστεί το πιστωτικό όριο) και μετά να "περνάνε" και το άλλο ποσό κοντά στα 600 ευρώ, τη στιγμή που διατείνονται ότι έχουν ειδοποίηση για μεγάλες ή περίεργες αγορές μέσω καρτών. Να τονίσω ότι η κάρτα μου δεν ξεπερνά ποτέ σε κίνηση τα 600 ευρώ περίπου και ότι οι επίμαχες παράνομες αγορές έγιναν κατά πάσα πιθανότητα στην Αγγλία. Τελικά μας προστατεύει κανείς ή θα μας στείλουν και στο νοσοκομείο με τις απαράδεκτες παραλείψεις τους?? Είναι σοβαρή τράπεζα αυτή?? Είμαι σε απόγνωση, μου υποσχέθηκαν ότι θα ερευνήσουν το θέμα αλλά δεν υπάρχει περίπτωση ότι και αν μου πουν να πληρώσω τα χρήματα αυτά.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΜΗΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ"

Αναδημοσίευση από kafeneio-gr.blogspot.com