8 Νοε 2008

Δεν είμαι ρατσιστής...αλλά με πνίγει το παράπονο.


Διαβάζω,σήμερα:

Κατόπιν διαβουλεύσεων με την αστυνομία, οι περίπου 400 Πακιστανοί που πραγματοποιούσαν συγκέντρωση έξω από τη Διεύθυνση Αλλοδαπών Αττικής στην Πέτρου Ράλλη, έληξαν λίγο πριν τις 15:00 το μεσημέρι την κινητοποίησή τους και έδωσαν στην κυκλοφορία το δρόμο.

Εκπρόσωποι των αλλοδαπών θα συναντηθούν τη Δευτέρα με αξιωματικούς της ΓΑΔΑ, προκειμένου να βρουν λύση στη χρονοβόρα διαδικασία χορήγησης ασύλου, ώστε να αποφεύγεται το φαινόμενο να συγκεντρώνονται εκατοντάδες άτομα έξω από τη Διεύθυνση Αλλοδαπών και να περιμένουν με τις ώρες, μέχρι να μπουν στο κτίριο, για να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους.

Σε περίπτωση που δεν γίνει τελικά το ραντεβού ή δεν βρεθεί λύση που να τους ικανοποιεί, οι Πακιστανοί προειδοποιούν ότι θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις.

Πηγή: zougla.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ:

Αν περίπου 400 Ελληνες για τον ίδιο λόγο διαμαρτυρόνταν στο Πακιστάν και απέκλειαν έναν κεντρικό δρόμο του Ισλμαμαμπάντ,ξέρετε πως φαντάζομαι ότι θα τους αντιμετώπιζαν οι Πακιστανοί?

Κάπως έτσι:


Μετά από το σημερινό γεγονός,δεν έχω λόγο να μην πιστέψω τις απόψεις κάποιου blogger,που έγραφε ότι οι Πακιστανοί αισθάνονται ότι εχουν δύο πρωτεύουσες.Η μία πατάει στην Ασία και είναι το Ισλαμαμπαντ και η άλλη πατάει στην καρδιά της Ευρώπης και είναι η Αθήνα.

Δεν είμαι ρατσιστής...γαμώτο μου.Αλλά δεν μπορώ να βλέπω τέτοια...

Δεν είμαι ρατσιστής,αλλά δεν μπορώ να καταπιέζονται οι ελευθερίες μου,μέσα στο ίδιο μου το σπίτι από αυτόν που φιλοξενώ.Μπορεί να έχουν δίκιο.Το ασπάζομαι.Αλλά πρέπει να δείχνουν περισσότερο σεβασμό στον απλό πολίτη αυτής της χώρας που τους φιλοξενεί και τον ταλαιπωρούν.Ζητάνε πολιτικό άσυλο με εκβιασμό.Και το απαιτούν από τον απλό πολίτη με εκβιασμό και περιορισμό των ελευθεριών του και όχι από τις αρχές.
Μέχρι τώρα είχαμε μάθει να κλείνουν τους δρόμους οι διάφορες συνδικαλιστικές οργανώσεις για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.Τώρα πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι θα μας κλέινουν τους δρόμους και οι λαθρομετανάστες.Και αν είναι μόνο ο αποκλεισμόςδρόμων ας πάει στο διάολο.Συνηθισμένοι είμαστε!!!
Το θέμα που προκύπτει είναι,ότι μην απαιτήσουν τα "αιτήματα" τους και με τον άλλο συνηθισμένο τους τρόπο.
Κάτι ανάλογο με την φωτογραφία παραπάνω.Μπρρρρρ!!!