1 Νοε 2008

Ποιοι ήταν οι ηθικοί αυτουργοί της ανέντιμης επίθεσης στον δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας Μάκη Νοδάρου?


Από την πρώτη στιγμή που άκουσα την είδηση της ανέντιμης επίθεσης στον έγκριτο δημοσιογράφο της Ελευθεροτυπίας Μάκη Νοδάρο,με απασχολούσε το ερώτημα,ποιοι είναι οι ηθικοί αυτουργοί αυτής της επίθεσης.
Ρώτησα πολλούς και δεν μου απαντούσε κανένας.
Ετσι απεφάσισα να ρωτήσω και μια πέτρα.
Κοιτάξτε δίπλα στην φωτογραφία τα αποτελέσματα της ερώτησης:
Αφού η πέτρα έσκασε στα γέλια μου απάντησε:
-Να είσαι καλά, με έκανες να γελάσω με την χαζή ερώτηση που μου έκανες.Αφού τους ηθικούς αυτουργούς τους γνωρίζουμε και εμείς οι πέτρες,είναι δυνατόν να μην τους γνωρίζετε εσείς οι άνθρωποι?
Αυτά μου είπε η πέτρα συνεχίζοντας να κτυπιέται κάτω από το γέλιο για την χαζή μου ερώτηση.
Πάντως δεν μου ανέφερε ονόματα αν και τα γνώριζε προφανώς!!!