29 Μαΐ 2009

DEBATE και δημοσκόπηση Κάπα Research

Αμέσως μετά το debate των πολιτικών αρχηγών η εταιρία δημοσκοπήσεων Κάπα Research εκανε δημοσκόπηση για τις εντυπώσεις που έδωσαν οι πολιτικοί αρχηγοί.
Και τα αποτελέσματα αυτής της δημοσκόπησης τα εβγαλε στην δημοσιότητα σε λίγα λεπτά αμέσως μετά το τέλος του debate.
Πως καταλαβαίνω εγώ αυτή την δημοσκόπηση (που ο θεός να την κάνει δημοσκόπηση)?
Πως την φαντάζομαι εγώ δηλαδή:
-Πριν το debate πήραν τηλέφωνο 850 άτομα που ήθελαν αυτοί (κανενας δεν μου αποδεικνύει το αντίθετο) και τους είπαν:
-Καθήστε στην τηλεόραση σας και παρακολουθήστε το debate των πολιτικών αρχηγών.
-Μπορείτε να παραγγείλετε όσες πίτσες και όσες μπύρες θέλετε από τα συγκεκριμένα καταστήματα χωρίς να πληρώσετε τίποτε.
-Μετά το debate θα σας πάρουμε τηλέφωνο και θα σας ερωτάμε για τις εντυπώσεις σας.
-Εσείς θα απαντάτε τα προσυμφωνήμενα,αφού θα έχετε σκάσει από τις πίτσες και τις μπύρες.

Γιατί τα λέω αυτά?

Γιατί εγώ παρακολούθησα όλο το debate και μέχρι αύριο θα φέρνω στο μυαλό μου τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων και τις απαντήσεις των πολιτικών αρχηγών,ώστε να δώσω μια απάντηση μόνο στον εαυτό μου και όχι στην Κάπα Research,για την εντύπωση που μου έδωσε η απάντηση των πολιτικών αρχηγών,αλλά και για την εντύπωση που μου προκάλεσαν οι ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
Μόνο οι τρελλοί,οι μεθυσμένοι και οι επιπόλαιοι θα μπορούσαν να δώσουν σε λίγα λεπτά απάντηση στο ερώτημα της Κάπα Research.

Να γιατί μιλάω για πίτσες και για μπύρες σε συνδυασμό με την δημοσκόπηση.