11 Νοε 2010

Τα πιο δημοφιλή ανδρικά και γυναικεία ψέματα


















Τα 10 πιο δημοφιλή ανδρικά ψέματα


1. «Όχι, μωρό μου. Δεν φαίνεσαι χοντρή με αυτό το φόρεμα»
2. «Πίνω ένα τελευταίο»
3. «Δεν έχω τίποτα σου λέω! Είμαι μια χαρά»
4. «Δεν είχα σήμα/μπαταρία»
5. «Αφού ξέρεις ότι δεν μπορώ να σου πω ψέματα!»
6. «Αγάπη μου συγγνώμη. Δεν είδα την κλήση σου»
7. «Δεν έχω πιει τόσο πολύ!»
8. «Έρχομαι»
9. «Δεν ξόδεψα τόσα πολλά.»
10. «Δεν φαντάζεσαι πόση κίνηση είχε»

Τα 10 πιο δημοφιλή γυναικεία ψέματα


1. «Δεν έχω τίποτα, σου είπα. Καλά είμαι»
2. «Δεν είναι καινούριο αυτό. Το έχω εδώ και χρόνια. Δεν το θυμάσαι;»
3. «Αφού ξέρεις ότι δεν μπορώ να σου πω ψέματα»
4. «Το πήρα στις εκπτώσεις. Ήταν μεγάλη ευκαιρία»
5. «Έρχομαι»
6. «Δεν ξέρω που είναι. Δεν το ακούμπησα καν!»
7. «Φυσικά και είσαι ο καλύτερος (εραστής)!»
8. «Έχω φοβερό πονοκέφαλο»
9. «Υποσχέθηκα να βγω με τα κορίτσια! Και βαριέμαι!»
10. «Μόνο μ' εσένα περνάω καλά»